תחרות סרטונים

עם סיומה של תחרות סרטונים ארצית, "מוצר ישראלי זה הלייק שלי"  #ישראלייקלי 2016, פרי יוזמה של ועדת כחול לבן בהנהלת התאחדות התעשיינים - מרחב צפון, "מטה מיוצר בישראל"  (כחול לבן) בהתאחדות התעשיינים, בשיתוף איגוד המזון, איגוד מתכת חשמל ותשתית, איגוד כימיה פרמצבטיקה ואיכות הסביבה, איגוד מוצרי צריכה ובנייה, ובסיוע אגף שיווק ותקשורת בהתאחדות התעשיינים, להלן מספר נתונים מעניינים בדבר נתוני חשיפה והסרטים הזוכים:

 

  סרטון קידום תחרות הסרטונים ע"י שמעון פרס ז"ל: 
למעלה מ- 435,000 צפיות ! (לא כולל חשיפות תקשורתיות נוספות בהיקפים דומים) .

 פרסומי ידוענים (סלבס) צעירים על העדפת תוצרת הארץ כחול לבן:  חשיפה לכ- 320,000  בני נוער בגילאי בתי ספר יסודי- חט"ב, תיכונים, חיילים וסטודנטים !

 צפייה בפרסומים השונים הנוספים שיזמו מקדמי התחרות: למעלה מ- 75,000 איש !

 170,000 פעם - חשיפת הסרטונים שהועלו במסגרת התחרות לקהל הרחב !

 כ- 38,000 צפיות מלאות בסרטוני המשתתפים !

 

·         במקום השלישי – זכתה חופית קלימובסקי, ממושב אליכין.

שם הסרט: הכלב מאקסי "פטריות" ישראלי - https://youtu.be/BhZHFnNCENA

·         במקום השני- זכתה יעל קרוטיק, מרמת ישי.

שם הסרט: למה כדאי לקנות מוצר ישראלי - https://youtu.be/b3R8Ukljy1o

 

·         במקום הראשון (גובה הפרס 10,000 ₪ !) זכו בסרט שיצרו במשותף, אלכס שולץ מתל אביב ותום גביש מחיפה.

שם הסרט: דיאלוג מלאך- שטן בסופר https://youtu.be/UM3yXbg96Es

 

ברכות לזוכים וברכת קנו תוצרת הארץ כחול לבן




print  close_win
קונים כחול לבן, העדפת תוצרת הארץ מעודדת את התעשיה הישראלית, מחזקת את הכלכלה ומייצרת מקומות עבודה






 בניית אתריםבניית אתרים